Διδασκαλία της Λογοτεχνίας και Φιλαναγνωσία

To παράδειγμα του project που βασίστηκε στην ανάγνωση του βιβλίου “Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ”.

Στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Λογοτεχνίας, προτάθηκε στους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος Γ1 Γυμνασίου, η ανάγνωση του διηγήματος “Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ”.

Διαβάστε περισσότερα: Διδασκαλία της Λογοτεχνίας και Φιλαναγνωσία

Ενέργεια – Ισχύς Ηλεκτρικού Ρεύματος

Μια πρόταση διδασκαλίας για μαθητές της Γ' Γυμνασίου

Οι έννοιες της ηλεκτρικής ενέργειας και ισχύος διδάσκονται στο 3ο Κεφάλαιο του βιβλίου της Φυσικής της Γ' Γυμνασίου. Οι μαθητές συνήθως δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις Φυσικές έννοιες, οπότε προτείνεται να η ανάδειξη της “χρηστικότητας” και της “πρακτικότητας” των μεγεθών αυτών. Αυτό επιτυγχάνεται με τη σύνταξη μιας μελέτης οικιακής κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.

Διαβάστε περισσότερα: Ενέργεια – Ισχύς Ηλεκτρικού Ρεύματος

Aida

Περιγραφή Καινοτόμου Δράσης: Η δημιουργία μιας όπερας, από την αρχή της εκμάθησης του έργου μουσικά, νότα προς νότα, τραγουδιστικά και οργανικά, η δυσκολία του κειμένου στα ιταλικά, και η δημιουργία των σκηνικών.

Αναλυτική περιγραφή: Το έργο πραγματοποιήθηκε στα πλαίσιο του μαθήματος της χορωδίας με τη β΄ γυμνασίου οργανώθηκαν ξεχωριστά τα σύνολα: φωνητικά, ορχηστικά, χορευτικά και μετά έγινε η ένωση. Κατά τη διάρκεια οι μαθητές γνώρισαν την υπόθεση του έργου, γιατί γράφτηκε, πως υλοποιείται ένα τέτοιου είδους έργο με την κατασκευή των κουστουμιών τη δημιουργία του μακιγιάζ, το συντονισμό σε κάθε μουσική κίνηση.

Στόχοι της δράσης: Να έρθουν οι μαθητές κοντά σε γνωριμία με την όπερα, πως γίνεται από την αρχή της μέχρι την τελική παρουσίαση

Τα εμπλεκόμενα μαθήματα: Ιστορία της μουσικής, Λατινικά, Θεατρική αγωγή.

Υπεύθυνοι: Τσαλουχίδου Μ., Μαρκατόπουλος Αθ., μουσικοί